کتاب تمرین یادگیری مهارت های جرات ورزی کودکان مشکانی و ملک محمدی

کتاب تمرین یادگیری مهارت های جرات ورزی کودکان مشکانی و ملک محمدی

نویسنده:

لیزا ام . شاب

انتشارات:

روان

مترجم:

اسماعیل شیردل, حسین ملک محمدی, حمزه اکبری, محمد مشکانی

شابک:

9786008352495

اصالت کالا:

اصل

نوع جلد:

شومیز

قطع کتاب:

وزیری

سال چاپ:

1400

خرید از کتاب آموز

قیمت اصلی 70,000 تومان بود.قیمت فعلی 67,000 تومان است.

توضیحات کتاب :

تمرین یادگیری مهارت های جرات ورزی کودکان مشکانی و ملک محمدی

معرفی کتاب تمرین یادگیری مهارت های جرات ورزی کودکان (40 فعالیت ساده و سرگرم کننده برای آموزش کودکان) نویسنده لیزا ام. شاب  ترجمه مشکانی ،ملک محمدی،اکبری و شیردل انتشارات روان

درباره کتاب:

یکی از بهترین روش­های همراهی با مردم رفتار جراتمندانه است. به عبارت دیگر بگونه ­ای صحبت و رفتار ­کنیم که ­بتوانید در عین اینکه به حقوق دیگران احترام می­گذاریم از حقوق اولیه و اساسی خود هم محافظت نماییم. این نکته به این معنی است که شما هم با خود و هم با دیگران محترمانه رفتار کنید. عمل جرات­ورزانه چیزی نیست که با آن متولد شده باشید بلکه آن را در زندگی خواهید آموخت. بخشی از عمل جراتمندانه، رفتار کردن با دبگران بگونه ای مثبت و گوش دادن و صحبت کردن بطور منصفانه و عادلانه و بیان احساسات به روش مناسب است. همچنین عمل جراتمندانه به معنی حل مساله با استفاده از مهارت مسولیت پذیری به علاوه نگاه کردن به موضوعات از نقطه نظر طرف مقابل است. بسیاری از کودکان در ارتباط با دوستان از این روش استفاده نمی کنند.

فهرست مطالب:

  1. مقدمه
  2. مدیریت بااطمینان رفتار آزار دهنده دیگران
  3. متوقف کردن قلدری
  4. تقویت اعتماد به نفس
  5. و …

برای خرید کتاب تمرین یادگیری مهارت های جرات ورزی کودکان مشکانی و ملک محمدی  کافیست پس از ثبت نام در کتاب آموز ، کتابهای مورد نظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه نموده و  پس از ثبت آدرس، مبلغ سفارش را آنلاین پرداخت نمایید. تمامی کتاب های موجود در اینجا شامل ضمانت اصالت هستند. همچنین می توانید سایر کتاب های دانشگاهی در تمامی رشته ها را از فروشگاه کتاب آموز با تخفیف خریداری نمایید.

برای خرید کتاب های کمک درسی و درسی همراه با تخفیف می توانید با مراجعه به سایت کتاب آموز خرید خود را به صورت  غیر حضوری انجام دهید. اگر به دنبال منابع آموزشی جامع و معتبر با قیمت‌های مناسب هستید، می‌توانید با جستجوی کتاب موردنظر در کتاب آموز بهترین کتاب‌های کمک درسی را خریداری و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

محصولات مرتبط

دیدگاه های محصول:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب تمرین یادگیری مهارت های جرات ورزی کودکان مشکانی و ملک محمدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =