خرید تلفنی کتاب / سفارش تلفنی کتاب با تخفیف

خرید تلفنی کتاب / سفارش تلفنی کتاب با تخفیف

بسیاری از افراد هنگام خرید کتاب به صورت حضوری یا اینترنتی ممکن است با مشکلاتی در انتخاب مواجه شوند و نتوانند که کتاب های مورد نظرشان را به راحتی خریداری کنند، به همین دلیل ما در کتاب آموز بخش خرید تلفنی کتاب را راه اندازی کردیم تا بدون اتلاف وقت بتوانید کتاب مورد نیازتان را به همراه مشاوره رایگان تهیه کنید.

خرید تلفنی کتاب

در حال حاضر سیستم ثبت سفارش تلفنی کتاب در فروشگاه اینترنتی کتاب آموز راه اندازی شده و در حال کار می باشد، شما می توانید با شماره گیری : 09393834958 – 09355211240 با تخفیف ویژه سفارش خود را ثبت کنید.
سفارش هایی که از این طریق ثبت می شوند هیچ تفاوتی با دیگر سفارش ها نخواهند داشت و شاید از مزایای بیشتری نیز برخوردار باشند.

مزایای سفارش تلفنی

شاید با خود فکر کرده باشید که چرا باید به صورت تلفنی نسبت به خرید و تهیه کتاب های مورد نظرمان اقدام کنیم؟، ما در ادامه دلایل انتخاب این روش برای خرید کتاب را شرح خواهیم داد:

مشاوره رایگان: برقراری ارتباط با پشتیبانی فروشگاه باعث می شود شما بتوانید به صورت رایگان از پشتیبانی و مشاوره افراد حرفه ای استفاده کنید و انتخابی صحیح با توجه به نیازتان داشته باشید.

سفارش کتاب های نا موجود: بسیاری از کتاب ها ممکن است در سایت ثبت نشده باشند و همچنین برخی کتاب ها ممکن است در بازار نیز یافت نشوند، اما در سفارش تلفنی کتاب شما کتاب هایی را که لازم دارید را اعلام خواهید کرد که در صورت امکان برای شما تهیه و ارسال خواهد شد.

عدم آشنایی با خرید اینترنتی: از دیگر دلایلی که ممکن است این نوع تهیه کتاب برای افراد مناسب باشد عدم آشنایی با خرید های اینترنتی و پرداخت وجه آنلاین است، هنگام سفارش تلفنی مشتری می تواند اقلام سفارش خود را با پشتیبان در میان بگذارد و وجه سفارش را به شکلی دلخواه (کارت به کارت و یا دیگر روش های مشابه) پرداخت نماید.

ارسال سریع تر: در این روش با توجه به اینکه سفارش به صورت مستقیم در دست بررسی قرار خواهد گرفت روند ارسال سریع تر از ثبت سفارش به شکل های دیگر خواهد بود.

سفارش تلفنی کتاب

در بالا با خرید و سفارش تلفنی کتاب آشنا شدیم، همچنین دلایل راه اندازی و استفاده از این بخش را هم مورد بررسی قرار دادیم تا بیشتر به اهمیت این نوع خرید آشنا شویم.

هم اکنون مشتریان فروشگاه اینترنتی کتاب آموز می توانند کتاب های مورد نظر خود را به صورت سریع از طریق شماره های: 09393834958 – 09355211240 سفارش داده و به سریع ترین روش ممکن درب منزل دریافت نمایند.

سوالات متداول

آیا تفاوتی بین خرید اینترنتی کتاب و سفارش به صورت تلفنی وجود دارد؟
به صورت کلی هیچ تفاوت خاصی در هیچکدام از این روش ها نسبت به دیگری وجود ندارد و تنها برای آسان شدن کار مشتریان و انتخاب راحت تر قابلیت سفارش تلفنی کتاب به سایت اضافه شده است.

آیا در خرید تلفنی کتاب تخفیف های درج شده در سایت اعمال خواهد شد؟
بله، تمامی تخفیف های اعمال شده بر روی کتاب ها محاسبه خواهد شد و نحوه ثبت سفارش تاثیری بر این موضوع ندارد.

آیا با ثبت سفارش به این روش امکان انتخاب روش حمل و نقل دلخواه وجود دارد؟
بله، مشتریان گرامی می توانند همانند خرید اینترنتی کتاب انتخاب نمایند که سفارششان از چه روش حمل و نقلی برایشان ارسال شود.

لیست کتاب های ثبت شده برای فروش تلفنی را از کجا پیدا کنم؟
برای سفارش یک کتاب به صورت تلفنی نیاز به بررسی هیچ لیستی نیست، برای هر کتابی که لازم دارید با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا به سرعت برایتان ارسال شود.

برای سفارش با چه شماره ای تماس بگیریم؟
09393834958
09355211240

اشتراک گذاری مطلب
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =