مدیریت بازاریابی جلد دوم کاتلر ترجمه مهدی امیرجعفری

انتشارات: نص

نویسنده: فیلیپ کاتلر, کوین لین کلر

شابک: 9789644103537

درصورت پیدا نکردن کتاب مورد نظر خود به صورت تلفنی با شماره های زیر تماس حاصل نمائید:

0935521124009393834958

وضعیت کالا: آماده ارسال

370,000 تومان

در صورت تغییر قیمت کتاب ها، قبل از ارسال همکاران با شما هماهنگ خواهند کرد.

مدیریت بازاریابی جلد دوم کاتلر ترجمه مهدی امیرجعفری

خرید کتاب مدیریت بازاریابی جلد دوم نویسنده کاتلر و کلر ترجمه مهدی امیرجعفری انتشارات نص

کتاب مدیریت بازاریابی معتبرترین مرجع بازاریابی در دنیا است.زیرا محتوا و مثال های آن تغییرات رخ داده در تئوری ها و دنیای واقعی بازاریابی را به طور کاملل منعکس می کند.دو مفهوم بازاریابی را به شرکت ها و علاقمندان به بازاریابی معرفی کرد.اين كتاب، جديدترين تئوری ها و نكات كاربردی بازاريابی را به بهترین شکل بیان نموده و با مثال های عملی از شركت های بزرگ بين المللی برای مخاطبان خود توضيح داده است؛ تئوری ها و مثال هايی كه در ساير كتاب های مديريت بازاريابی، به خصوص كتاب های ترجمه شده به زبان فارسی، كمتر يافت می شوند

چهار پایه اصلی بازاريابی كل نگر عبارتند از:

  1.  بازاریابی داخلی: حصول اطمينان از اين كه تمام كارمندان شركت و به خصوص مديران ارشد آن، به خوبی با اصول و خط مشی بازاريابی شركت آشنا هستند.
  2.  بازاریابی یكپارچه: حصول اطمينان از اين كه ابزارهای مختلف خلق، معرفی و ارائه ارزش به مشتريان با يكديگر هماهنگ هستند و به خوبی بكار گرفته می شوند.
  3. بازاریابی رابطه مند: حصول اطمينان از برقراری ارتباطات قوی و بلندمدت با مشتريان، اعضای شبكه های بازاريابی شركت و ساير شركايی كه در خلق و ارائه ارزش به مشتريان دخالت دارند.
  4. بازاریابی عملیاتی: حصول اطمينان از طراحی برنامه های بازاريابی با در نظر گرفتن منافع شركت و اجرای موفق آنها از یک سو و در نظر گرفتن مسئوليت های قانونی، اخلاقی، اجتماعی و زيست محيطی شركت از سوی ديگر مد نظر گرفته شده است.

امروزه، کمتر صاحب کسب و کار یا مدیری را می‌توان یافت که از اهمیت بازاریابی بیخبر باشد. بازاریابی در دنیای امروزی به شاه‌کلید موفقیت شرکتهای کوچک و بزرگ تبدیل شده است. اهمیت بازاریابی به قدری زیاد است که دیوید پاکارد یکی از موسسین شرکت اِچ پی معتقد است: »بازاریابی آن قدر مهم است که نمیتوان آن را فقط به واحد بازاریابی واگذار کرد.

این کتاب جز ۵۰کتاب برتر تاریخ حوزه کسب و کار و بازرگانی می باشد و ترجمه پیش رویکی از بهترین ترجمه های این کتاب در بازار نشر ایران است و مزیت اصلی آن بر سایر نسخه های موجود، ترجمه کاملا وفادارنه به متن از یک سو و ترجمه تمامی اجزای کتاب از سوی دیگر می باشد امید آن که این پیشکش مورد توجه و استقبال اساتید و دانشجویان و کلیه علاقمندان علم و هنر و زیبایی قرار گیرد.

 

فهرست مطالب:

  • -مقدمه
  • – طراحی استراتژی های محصول
  • – طراحی و مدیریت خدمات
  • – استراتژی ها و برنامه های قیمت گذاری
  • – طراحی مدیریت شبکه های بازاریابی
  • – مدیریت خرده فروشی ها عمده فروشی ها و تدارکات
  • – طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه
  • – مدیریت ارتباطات انبوه ک تبلیغات ترویج فروش رویداد ها و تجربه ها و روابط عمومی
  • – مدیریت ابزار های ارتباطی شخصی بازاریابی مستقیم
  • و تعاملی بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی
  • – معرفی پیشنهادات بازاریابی جدید
  • – مدیریت سازمان بازاریابی با رویکرد بلند مدت
  • – نفوذ در بازار های جهانی
  • – و…

 

برای خرید کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلرجعفری  کافیست پس از ثبت نام در کتاب آموز  ، کتابهای مورد نظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه نموده و پس از ثبت آدرس مبلغ سفارش را آنلاین پرداخت نمایید. تمامی کتاب های موجود در اینجا شامل ضمانت اصالت و تعویض هستند. همچنین می توانید سایر کتاب های دانشگاهی در تمامی رشته ها را از فروشگاه کتاب آموز با تخفیف خریداری نمایید.

علاوه بر این سایر کتابهای کمک آموزشی از کلیه ناشران فعال در کشور مانند: گاج،الگو ، قلم چی ، مبتکران، خیلی سبز، راه اندیشه، نشر دریافت و … در فروشگاه کتاب آموز موجود و با قیمت مناسب و تخفیف ویژه قابل خریداری می باشد.

برای خرید اینترنتی کتاب های مورد نظر خود به کتاب آموز مراجعه نمایید .

و یا با شماره های 09355211240 – 09393834958 تماس حاصل نمایید.

 

انتشارات

نویسنده

,

مترجم

نوع جلد

شومیز

تاریخ چاپ

1401

شابک

9789644103537

قطع

وزیری

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مدیریت بازاریابی جلد دوم کاتلر ترجمه مهدی امیرجعفری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 12 =